tisdag 11 november 2008

Stories in hand

Jeg har meldt meg på onlinekurset "Stories in hand", som holdes av Jessica Sprague. Kurset begynte i går, og bildet dere ser over her er Jessicas utgave av det man skal lage på kurset.
Det er en bok som skal väre full av inspirasjon til historier som man kan bruke i scrappingen. Hittil har det bare värt å skrive ut, skjäre til og fikse sidene i boka, men jeg synes det er artig også jeg. :)

Har sittet nå på formiddagen å puslet med det, mens Jacob har lekt litt på golvet og bröddeigen har hevet seg på kjökkenbenken.
Skal legge ut et bilde av mitt ferdige resultat når kurset er over. Blir nok ikke like forseggjort som Jessica sin, men en enklere versjon som duger godt og vel for meg.

Det vi har skrevet ut er lister på flere hundre spörsmål, delt inn i temaer, som kan väre til hjelp for å sette i gang tankeprosessen, slik at det skal väre lettere å komme på nye historier/temaer å scrappe om. Det tror jeg kan väre veldig nyttig for min del i hvert fall, for jeg synes ofte det kan väre vanskelig. Man kjörer seg ofte fast i det gamle...

2 kommentarer:

S_U_F_69 sa...

Det høres ut som et kjekt kurs :-)

Kari sa...

Så artig med online kurs. Gleder meg til å se resultatet "på ordentlig".