onsdag 12 november 2008

Oppgave 1 i Scrappeligaen

Scrappeligaen er i gang inne på scrapping.no. Vi er 10 stk. på hvert lag, og alle på laget skal lage en oppgave som de andre skal löse. Oppgaven som jeg laget var först ut, og utfordringen var at man skulle bruke mönsterark fra tre forskjellige produsenter.

Dette er da mitt bidrag. Bakgrunnsarket er fra BoBunny, det stripete arket oppe og nede er fra MME og bokstavene i "bad" er trykket ut fra et Basic Grey ark. I tillegg har jeg brukt klistermerkebokstaver fra Doodlebug og rubons fra Basic Grey.

5 kommentarer:

Anne sa...

Dette var en skikkelig flott og sommerlig lo. Litke alt ved denne jeg.

MN sa...

Kjempefin LO. Nydelige farger og flotte bilder. Nå begynte jeg å glede meg til sommeren :-)

Vibeke sa...

Så nydelige farger. En skikkelig sommerLO:)

GryA sa...

Her er det tåke og regn...da lyste den fine sommer Lo`n din veldig opp! Superfin!

Kari sa...

Så herlige bilder av Maja! Nydelig LO!