söndag 9 november 2008

Skissekonkurranse


"De kreative" inne hos scrapping.no hadde ute en skissekonkurranse, og denne LOen hadde jeg med der.

I natt har John jobbet, så da kunne jeg scrappe med god samvittighet hele kvelden i går. Mangler bare litt småpuss på LOen jeg gjorde i går, så satser på å begynne på en ny i kveld. Kommer jo ny oppgave i Scrappeligaen i kveld, så satser på at det er noe inspirerende som gjör at jeg vil sette i gang å löse oppgaven med en gang...

Har bakt en rullekake nå på formiddagen, så da blir det farsdagskaffe når John står opp.

4 kommentarer:

Kari sa...

Hehe - så artig at trusa jeg sendte endte opp på en LO! Kjempefin er den - med farger og stæsj som passer perfekt til trusa!

lillesmor sa...

Denne loen la jeg merke til under avstemminga. Flott å finne så matchende papir til den stilige trusa!

Lisbet sa...

Nydelig Lo du har laget. Flotte farger likte spesielt godt de hvite blomstene du har på den.
Var mye annet flott i bloggen din også. Moro og se

Unknown sa...

Hei Pernille :)
Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min :) Alltid hyggelig å se nye ansikter der. Har tittet litt i bloggen din også - og jeg må si jeg liker virkelig stilen din. Den siste LO'en var utrolig søt, morsomt tema og alt passet jo PERFEKT til temaet og trusa :)
Ha en flott dag.