fredag 21 november 2008

Jeg vant en til!!


Satt og surfet litt rundt på ulike scrappeforum. Kom plutselig på at jeg hadde sendt inn en LO til en skissekonkurranse hos en annen svensk scrappebutikk også, Scrapaddicted.se.

Kikket inn på bloggen, og jammen vant jeg konkurransen der også. Jippi!!!
Konkurransen var å scrappe etter en skisse, og man skulle bruke noe rosa og dekorert chipboard. De tre små, grönne rundingene er chipboard.

Premien er et chipboardalfabet og en Tim Holtz Texture hammer.. Så nå er det bare ut å benke seg ved postkassa og vente på premiene.

For en morsom fredagskveld!!!

7 kommentarer:

Lisbet sa...

Gratulerer med begge Lo ene som du har vunnet med. de var skikkelig lekre begge to.
Du lager så flotte ting så jeg tror jeg må innom her litt oftee må legge deg til i blogg lista mi.
Kos deg med premiene dine og ha en god helg.

Kicki sa...

STORT grattis till dina vinster, superfina layouter!! :-)

~Kicki från Ö-vik~
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

GryA sa...

Gratulerer! Morsomt å få premier med nytt "stæsj" i posten da! Kjempefine Lo`er!

Kari sa...

Forstår godt at denne LOen vant! Kjempefin!

Camilla G sa...

Å den layouten var kjempefin! Gratulerer med seieren!!

oheidia sa...

Denne LO'en er så fin og jeg er glad du vant - og det er jo så morsomt å vinne og få premie i posten!

Ha en god søndag!

Klem Heidi

Carina sa...

Grattis till dina vinster!! Underbara layouter... Du hade mycket fint i din blogg...