fredag 21 november 2008

Jippi, jeg vant!!!


For en måned siden sendte jeg inn denne LOen til en skissekonkurranse på den svenske nettbutikken Scraphuset. Nå hadde jeg i grunnen helt glemt konkurransen, men i dag kom nyhetsmail fra butikken hvor det sto at jeg hadde vunnet konkurransen. Kjempeartig!!!
Premien er en scrappepakke verdt 300,-. Så da er det bare å vente i spenning på hva som dukker opp.
Har kjöpt meg ny laptop i uka som gikk, så jeg har brukt masse tid på å före over bilder og dokumenter fra den gamle PCen. Lurer litt på hva jeg egentlig skal med nesten 1200 fonter, så nå har jeg begynt å slette en del av dem sammen med en hel masse annet som jeg ikke trenger.
Har en del LOer som jeg har scrappet i det siste. Må bare få somlet meg til å ta bilder å legge ut. Håper på å få gjort det i löpet av helga!

1 kommentar:

Kari sa...

Gratulerer - kjempemoro at du vant, ikke bare i én, men i to konkurranser! Så nydelig LO med fint bilde av Maja og oldemor. Må enda en gang berømme deg for at du er så flink med farger!