måndag 24 november 2008

Scrappeligaen oppgave 2


Denne har jeg helt glemt å legge ut. Dette var mitt bidrag til oppgave 2 i Scrappeligaen. Oppgaven var å fölge en skisse, og i tillegg fikk vi bare bruke enten rosa og hvitt eller blått og hvitt.
Har brukt gamle bilder, restepapir, en treramme fra Chatterbox som jeg har malt hvit (denne har jeg hatt liggende i noen år), rosa blomster som jeg har hatt en god stund og de hvite blomstene som jeg har hatt i sikkert 3 år.
Enda et av prosjektene mine med å bruke noe av alt det jeg har liggende. Godt å bli kvitt noe gammelt. Pröver intenst å bruke opp noe av mönsterarkene jeg har. Forsöker å finne litt nye "bruksområder", f.eks. ved å bruke baksiden i stedet for framsiden. Synes jo i mange tilfeller at baksiden er vel så fin som framsiden.

1 kommentar:

Kari sa...

Tida går jammen fort! Synes ikke det er lenge siden Maja satt ved kjøkkenbordet hos oss og spiste eple - men det må kanskje være et par år siden bildene ble tatt? Imponerende at det går an å få til så mye vakkert av nesten bare gamle ting! Stilrent og lekkert og penere enn mye av dilldallet som er moderene i dag synes
din gamle mor :-)