fredag 5 december 2008

Scrappeligaen oppgave 4


Dette var mitt bidrag til oppgave 4 i Scrappeligaen. Oppgaven gikk ut på at vi bare fikk bruke fargene blå, grönn, hvit og svart. Kom på tredje plass med denne, og det er jeg veldig fornöyd med.

I dag kom premien fra scrappekonkurransen jeg vant inne på Scraphuset. Og for en utrolig bra premie. Det var rub-ons og en 6x6 blokk med mönsterark fra Basic Greys serie Wassail. Og tre Bazzill-ark som matchet dette. I tillegg var det en laced cardstock fra Little Yellow Bicycle med snöfnugg, og 6 mönsterark fra den svenske produsenten Maja Design. Alt var utrolig lekkert og jeg har ingenting av det fra för.


1 kommentar:

Kari sa...

Denne LOen liker jeg SÅ godt - så bra at du kapret en tredjeplass! For en flott premie! Arkene fra Maja design ser kjempefine ut.