måndag 8 december 2008

Jula er snart her

Og da får jeg jo selvfölgelig lyst til å scrappe litt jule-LOer. Har mange bilder liggende fra tidligere år, så det er nok å ta av. Denne överste laget jeg for et par uker siden. Synes disse mönsterarkene fra October Afternoon er så fine. Også hadde jeg lyst til å pröve noe som jeg så i et filmklipp inne på Scrap in style TV, nemlig å klippe hull gjennom det överste mönsterarket og sy rundt for hånd.
I ettertid ser jeg at jeg burde ha sydd litt lengre inn fra kanten, for å fått en litt annen effekt. Men jeg synes det ble stilig i alle fall. Har også sydd stjerna for hånd. Bildet er av Maja, tatt jula 2004.

Denne andre LOen laget jeg i gårkveld, kun fordi jeg hadde så lyst til å bruke av Wassail-mönsterarkene som jeg fikk i premie fra Scraphuset på fredag. Kjempeflotte mönsterark, og ingen problem med å bruke dem, selv om de var i störrelse 6x6. Fikk også brukt noen av rubonsen som var en del av premien. En enkel LO, men helt okey. Bildet er av Maja, tatt i jula 2006.

1 kommentar:

Kari sa...

Blir nesten litt misunnelig her! Du er så flink!