måndag 20 oktober 2008

Fredfull - skisse #16 hos Pencil Lines


Begynte på denne LOen i gårkveld, og har fått gjort den ferdig i dag. Den er scrappet etter skisse #16 inne hos Pencil Lines. Selv om den er enkel, ble jeg igrunn ganske fornöyd.

Synes det bilde av Jacob er så vakkert, for han ser virkelig fredfull ut der han ligger.

Da jeg holdt på med denne LOen oppdaget jeg noe forskrekkelig. Det er helt mystisk, og kan i grunnen ikke forklares på noen som helst måte; jeg eier omtrent ikke svarte bokstaver.
Har jo QK så jeg kan trykke ut svarte bokstaver, men jeg ville ha noe annet denne gangen; chipboard eller rubons. Men der var det dårlig gitt. Jeg hadde ikke en gang svart maling på lager, slik at jeg kunne male noen chipboards selv. Så da er det vel bare å skrive det opp på ting-jeg-må-se-etter-i-nettbutikker-og-som-sikkert-kommer-til-å-stå-på-önskelista-til-noe-annet-interessant-som-jeg-bare-MÅ-ha-dukker-opp lista mi.

Endte opp med å bruke noen rubons fra American Crafts. De var litt "magre" i forhold til hva jeg kunne tenkt meg, men det fungerte.

3 kommentarer:

Kari sa...

Å, så nydelig denne er! Stilig oppsett. Hva slags papirer har du brukt?

Pernille sa...

Tusen takk! Papirene er fra serien Sublime fra Kaisercraft. Superlekre synes jeg!

Ingrid sa...

nydelig LO!!