onsdag 29 oktober 2008

Ferie og scrappeshopping

Denne uka er vi på ferie i Bodø der John kommer fra. Kom på lørdag og blir vel til lørdag, altså en uke. Foreldrene til John har kjøpt seg bærbar data og fått internett mens vi var her, så da får jeg stilt litt av mine internettabstinenser. Passer på nå på morgenen før alle andre har stått opp...

Jeg har overbevist John om at vi bør ta en tur på Trel i dag, så jeg ser fram til det. Har vært inne på nettsida og kikket litt på hva de har, og jeg tror ikke det blir problemer med å finne noe jeg har lyst på. Problemet blir nok heller å begrense seg. :)

Ellers har vi planer om å dra en tur på kino med Maja i dag. Hadde vært koselig å få gjort noe med bare henne for en gang skyld. Stort sett har vi jo lillebror, Jacob, "på slep", og det er jo ikke alltid like artig når man er fire år.

Legger ved et bilde av noe jeg har tenkt å kjøpe på Trel i dag. Bare for å live opp denne posten litt... :)

Disse rubonsene fra Urban Prairie-serien til Basic Grey, har stått på ønskelista mi ei stund. Ellers håper jeg på å få kjøpt litt mønsterark, litt thickers og litt annet småstæsj.

Merkelig hvor lykkelig man blir ved tanken på scrappeshopping gitt!!

Inga kommentarer: