torsdag 18 december 2008

Scrappeligaen oppgave 6

Her er min lösning på oppgave 6 i Scrappeligaen. Oppgaven gikk ut på at man skulle bruke noe av en strömpebukse på LOen. De eneste strömpebuksene jeg hadde liggende som jeg synes jeg kunne klippe i var svarte, så det er altså det som er svart her som er en del av en strömpebukse.
Ellers er det en ganske enkel LO. Har faktisk litt problemer når jeg bruker svarthvite bilder. Med fargebilder pleier jeg å velge farger på LOen utfra farger i bilde, men med svarthvite bilder så står man jo så fritt i forhold til farger at det blir helt umulig å velge. :)

12 kommentarer:

Kari sa...

Ikke så ofte du bruker svarthvite bilder, men synes du har fått det til fint. Liker så godt de friske fargene dine, og oppsettet er veldig fint.

Strikkerier sa...

Veldig fint, med så fint motiv så hjelper jo det og ; )

Og for en voldsomm produksjon du har for tiden! Er jo noe nytt nesten hver dag... Morsomt å følge med!

GryA sa...

Superfin Lo og to supersøte små!

Kari sa...

Takk for kommentar i bloggen min. Nå har jeg plutselig begynt å bruke bling swirls, så nå angrer jeg på at jeg ga bort slike! Neida, bare tuller - har bestilt en ladning fra Bikuben i dag. :-) Er du i gang igjen med scrapping etter ferien?

Kari sa...

Jeg savner litt action i bloggen din! :-)

Hanna sa...

HEIA!!

Takk for laget i scrappeligan!! Har noe i bloggen min til deg!!:)

oheidia sa...

Så nydelig LO og veldig flotte kontrastrike farger til bildene! Hærlig med swirlen i bling også. Lenge siden jeg har besøkt bloggen din nå. Det ligger to awwards og en utfordring til deg inne hos meg i bloggen min.

Monica sa...

Denne LOen var utrolig fin. Likte så godt hvordan du har kombinert den fargerike bakgrunnen med den sorte strømpebuksen og bildet. Syns bildet kommer veldig godt frem her. Kjempefin! :)

Snuppelure sa...

Knall fin LO :)
Håper på oppdateringer her snart :)
Jeg har noe til deg i bloggen min :)
Klemz

Lisbet sa...

Det har kommet en ny skisseblogg som du må ta en tur innom:
http://skissedilla.blogspot.com/

oheidia sa...

Så flott LO og jeg likte så godt fargene du har brukt på papir og blomster - veldig gjennomført og fint! Håper du har det bra og at det er mer vår hos dere enn her - vi har over en meter snø rundt hele huset og kanskje tiner det til 17.mai?

Lambi sa...

Hei! Ikke vært på bloggen din før jeg,men fant deg via en venninnes blogg. Så mange fine LOer du lager! Hit kommer jeg tilbake for mer inspirasjon,helt klart! :) Artig bruk av strømpebuksen. Synes du klarte å finne nyfelige farger til ditt svart/hvitt bilde jeg! :) Ha en fin kveld!