onsdag 5 november 2008

To ny Loer

Denne LOen hadde jeg med i en konkurranse på en svensk nettbutikk. I dag ble konkurransen avgjort, så da kan jeg endelig legge den ut her. Og jeg kan avslöre at jeg ikke vant... :) Synes nesten det ble litt julestemning over hele LOen, men det er vel fargene som gjör det.

Denne andre LOen laget jeg for noen uker siden, men har ikke kommet så langt at jeg har fått lagt den ut för nå. Pröver å bruke litt mer mönsterark for tiden. Har jo en helt lager som bare hoper seg opp mer og mer, fordi jeg synes ofte det kan väre vanskelig å bruke dem. Pröver spesielt å bruke mönsterark som bakgrunner, for jeg er litt lei Bazzill. Altså, Bazzill er et must, men ofte synes jeg sidene mine ser så "döde" ut når jeg har et Bazzillark som bakgrunn. Det blir så flatt på en måte...
Men i hvert fall, på enkelte LOer funker mönsterark superbra som bagrunn, men ikke i alle tilfeller. Og denne LOen hörer vel til i den siste kategorien. Får tröste meg med at det forsvant i hvert fall et mönsterark i den store, endelöse bunken jeg har her hjemme. :)

2 kommentarer:

Anne sa...

Så koselige lo'er du har laget. Jeg skjønner deg godt med at du vil bruke mer mønsterark for dette prøver jeg intenst på selv :-) Rart med den mønsterarkbunken som bare vokser og vokser.

Kari sa...

Så bra at scrappelysten har kommet tilbake for fullt! Fine LOer dette også!