lördag 11 oktober 2008

I kveld skal det scrappes

Har hatt en litt laber periode hva gjelder scrapping etter at Scrappestafetten var slutt. Venter i grunnen på at Scrappeligaen skal starte i november. Men siden det er litt langt fram, fant jeg ut at det er vel bare å sette i gang med andre "prosjekter".

Har lett litt inne på noen svenske scrappebutikker for å se om jeg fant noen konkurranser å delta på. Har ikke så store ambisjoner om å vinne noe, men det er jo greit å scrappe med et mål for öye.

Og inne på Minneriket er det lagt ut mange oppgaver i helga, i "Når katta er borte...". Flere av disse oppgavene så morsomme ut, så jeg har skrevet ut disse også. Så når bare Maja har kommet seg i seng litt senere, så setter jeg i gang...

2 kommentarer:

Kari sa...

Hvordan går det - ble det noen LO i kveld? Venter spent på å se resultatet . . . :-)

Pernille sa...

Jeg kom halvveis på en i hvert fall. Fikk ikke gjort så mye som jeg hadde planer om.
Maja la seg sent. Også hang jeg meg helt opp i ordet "Keep" som var den ene oppgaven, og kunne ikke finne noe bilde som passet...