fredag 17 oktober 2008

En koselig kveld i går

I går var jeg ute med jobben på kvelden. Det var så superkoselig. Först var vi på jobben og drakk et glass champagne för vi dro i vei på gresk restaurant og spiste god mat.
De på jobb ringte meg for flere uker siden og lurte på om jeg kunne väre med ut, og jeg sa jo selvfölgelig ja. Er ikke så ofte jeg er ute, og for en gangs skyld passet det seg slik at John jobbet på dagtid. Jeg hadde ikke fått med meg hvorfor vi skulle ut, tenkte det bare var for å kose oss, uten noen spesiell grunn.
Men i går da vi satt å drakk champagne måtte jeg jo bare spörre om hva det egentlig var vi feiret. Så var det jo meg vi feiret (fordi jeg og John hadde giftet oss i sommer) og en annen på jobb som ble 60 år i sommer.
Så etter vi hadde spist fikk jeg gavekort på en type glassmagasin-butikk, og det ble jeg kjempeglad og rört over. Nesten så jeg begynte å gråte. De er jo så söte og snille med meg de på jobben. Og mens vi satt der i går begynte jeg å tenke på at vi skal flytte herfra til våren, så jeg ble nesten litt trist.
Men vi hadde det i hvert fall artig. Etter vi hadde spist og drukket et par glass vin, dro fire stk. av oss videre på en pub og drakk litt mer vin og pratet. Måtte jo benytte meg makismalt av kvelden... :)

Da jeg kom hjem lå Maja i vår seng og sov. Hun hadde fått et anfall av falsk krupp (som hun har hatt mange ganger för, men nå var det lenge siden), så John hadde hatt henne inne i vår seng, med vinduet på vidt gap. Han hadde lest et par böker for henne når anfallet gikk over, og der hadde hun sovnet.
Hun fikk et anfall igjen i natt, så da var jeg oppe med henne. Satt inne i senga hennes med vinduet på vidt gap, og etter 20 minutter var det stort sett over. Så da la jeg meg på gulvet ved siden av sengen hennes og sov litt, för jeg gikk å la meg i min egen seng igjen.

Satser på litt scrapping, avslapping og soving i helga. John har fri, og det föles alltid mye bedre med helg da.

Legger med noen bilder av Jacob som er tatt for et par dager siden. Han vokser og blir större for hver dag. Klåfingra og nysgjerrig, men så snill.

Inga kommentarer: